Sider

fredag 19. mars 2010

Feministar strikker i rosa/A feminist knits pink


Er det arv eller miljø som gjer at små jenter på 3-6 år vil ha rosa og hello Kitty? Det kunne sikker Harald Eia sagt mykje tøv om. Uansett så er det slik at dersom 4 åringen skal få lyst til å bruka strikkejakka si så må den vera i rosa. Vel, ho ville ha striper med rosa, lysegult, lysegrønt og det kunne godt vera blomar. Så då slår eg til med det rosa garnet eg fekk frå Lises hobbyblogg.  Blomane trur eg skal få vera Kaffe Fassets valmuer.  Så då får vi sjå. Dei er ikkje alltid så enkle å tilfredsstilla i den alderen. Sterk vilje er bra å ha.

Is it biology or environment that makes girls at the age of 3-6 want everything pink? Harald Eia and his semientertaining program on the topic could probably tell us a lot of nonsens on that too. If the four year old is going to wear her sweater though it has to be pink and have stripes in yellow and green she told me. They have a strong mind and opinion at that age and are not always easy to please. She wouldn't mind flowers either so I have decided on Kaffe Fasset's persian poppies. And finally I get to use the yarn I got from Lises hobbyblog.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg set alltid pris på kommentarar sjølv om eg ikkje får svart kvar og ein.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails