Sider

fredag 26. mars 2010

Ei lita lue/little bonnet


Måtte berre ta ei lita pause frå dei valmuene. Kjende meg ytterst lite produktiv. Det er rart med det ein vil liksom ha noko å visa til anna enn ein sølle liten valmue når kvelden er over. 
Så då heiv eg meg over barneluestrikk igjen. Fekk lyst til å prøva ei ny oppskrift og så gjera ein eigen liten vri sjølvsagt. Myk start har mykje enkelt, tidlaust og fint. Masketal og felling bak er identisk, men i staden for å strikka det mønsteret som er foreslått så valde eg å strikka tre rett, tre vrang forskyve for kvar omgang slik at det vert skrå striper. Ganske så effektfult. Sidan eg har brukt eit litt grovt garn så vert vel dette berre ein modell diverre. Eg likte både fargane og det visuelle resultatet.

I felt the need to take å brake from the persian poppies because they didn't seem to get anywhere and I felt awfully low in production. Have used a pattern from Myk start which offers lots of timeless and easy patterns. I adjusted the pattern slightly though. Not because I didn't like the original but because I feel the need to experiment.

3 kommentarer:

  1. This is such a charming little bonnet. I love the colors you used!

    SvarSlett
  2. Den blei jo kjempefin da! :-) Fine farger.

    SvarSlett
  3. What a darling little bonnet in such a sweet color combination!

    SvarSlett

Eg set alltid pris på kommentarar sjølv om eg ikkje får svart kvar og ein.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails