Sider

lørdag 13. februar 2010

Garnbyte

I dag hadde eg den gleda å møta Lise frå Lises hobbyblogg. Ho har etterlyst noko oransje garn til eit sjal ho held på med sidan Pickles hadde fått inn ny variant av appelsin - altså av garnet abuelita baby merino. Til alt overmål så hadde eg nett eit slikt nøste ho trengte liggjande. 

Så no har vi gjort eit garnbytte. Eg fekk restenøstene hennar i rosa, raudt og lilla. I tillegg hadde ho laga ei veldig fin veske til litjpia så no er eg i grunnen litt beskjemma over alt eg har fått i hus i byte mot eit skarve nøste. Huff, så kjekt som ei gamal dame eg kjende ofte sa. 

Litjpia har allerei kost seg over veska, prøvd den på og oppdaga at den til og med hadde lommer inni. Det var stas.


I had the delight of meeting Lise from Lises Hobbyblogg today. She was in need of some yarn from Pickles that I happened to have. They have a new stock and the colour is absolutely different. It turned out I was the lucky one. In return I got her left over yarnes in purple, pink and red and she had also made a bag for my little girl. Slightly ashamed and delighted. My little girl loved the bag and the pockets she found on the inside.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg set alltid pris på kommentarar sjølv om eg ikkje får svart kvar og ein.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails