Sider

onsdag 10. mars 2010

Ulldottar/furballs

Mi veninne Wenche på Tysse (hytteparadiset mitt) er særs dyreglad og held seg med både sauer, høner, kaniner, hundar og katt. Eit aldri så lite paradis for dyr og barn. 

Rett nok er ho dyreglad og god, men også såpass rasjonell at nokre dyr går til slakt. 

Sauene er villsautypen, men får sove inne om natta. Dei er trass alt berre tre søyer og ein vær. 

Når våren no omsider kjem (eg krysser fingrane og er lei snø) så skal sjølvsagt sauene klyppast. Sidan Wenche ikkje nytter ulla sjølv så går den til den som vil ha eller i bosset. Hm, det var jo litt leit tenkte eg og byrja å lura på om eg skal slå meg på spinnebylgja og ta med meg rokken og kardane til bestefar min. Då er jo heller ikkje steget langt til heimefarga garn.

Hm, hm, hm, tenk, tenk, tenk..... ei ny syssel på Tysso?

My friend Wenche is a true lover of animals and have among hens, dogs, cats and rabbits four sheep that keeps her company. Three eyes and one ram. They are old Norwegian feral sheep and get long wool. She doesn't use the wool herself and gives it or throws it away. That's when I started wondering if I should start spinning my own wool and hand dye it too. The rest of the family might happily throw my grandfathers old spinning wheel and carding-combs after me. Think, think, think.... 

6 kommentarer:

  1. Sikkert mye jobb å ordne med ulla sjøl, men antagelig veldig tilfredsstillende når du har gjort det ferdig!

    SvarSlett
  2. Åhh så søte :) Digger blafre matboksen og flasken i forrige innlegg :D

    SvarSlett
  3. Jeg synes du skal gå for det! Villsauer er så flotte og jeg er sikker på at ulla deres er ekstra varm og god! Nydelige farger var det på ulla også. Blir helt misunnelig jeg, selv om jeg hverken har rokk eller noen gang har spunnet så mye som en meter!

    SvarSlett
  4. "Gjør det, gjør det!"

    Tenk så spennende, da, å lage sitt eget garn! Helt sikkert masse masse jobb med vasking, karding, spinning osv, men sikkert også masse kos? Og garnet må jo bli helt fantastisk og sjikkelig lukseriøst?

    Lykke til!

    SvarSlett
  5. Oi! Stilig. Syns du skal prøve deg på dette prosjektet, må være ein herleg følelse å ha mestra noko slikt :)

    SvarSlett
  6. Med ein slik pep talk så spørs det om eg i alle fall skal be om å få ulla og så får eg læra litt etter kvart.

    SvarSlett

Eg set alltid pris på kommentarar sjølv om eg ikkje får svart kvar og ein.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails