Sider

søndag 15. januar 2012

Kunst for barn


Det er gøy når ein tar barn på alvor og lager kunstutstillingar for barn. Ofte vert det mykje interaktiv kunst som eg gjerne skulle sett meir av for vaksne også. Eg er ikkje sikker på om eg tykkjer denne utstillinga i Gallery of Modern Art i Brisbane har den beste. Den er veldig sukkertøyklissete, men for all del mykje fine detaljar å sjå på. I tillegg var det eit rom fullt av skjermar der ein kunne byggja si eiga verd etter inspirasjon frå denne utstillinga. Den størst og artigaste utstillinga for både store og små er nok den som eg nemnde i førre innlegg. Det er for så vidt eit døme på at store og små kan ha like stor glede av den same utstilling.

Men eg vil så absolutt seia hurra for Bergen Kunsthall sin Kunstlab for barn. Den er open fram til 08.09.2013. Her var det alt frå dei stre målarane til interaktiv kunst, fargelære, perspektiv, former med meir. Her skal vi gå fleire gonger, men eg tykkjer det er stivt med 100 kr for vaksne trass i at det er gratis for barn og trass i at same billett kan brukast på alle tre kunstmusea. Det er liksom ikkje så aktuelt for ein småbarnsfamilie å gå frå kunstmuseum til kunstmuseum.



På tampen vil eg ropa nok eit hurra for Bjørn Sortland si barnebok "Raudt, blått og litt gult". Det er som ein klassikar å rekna. Eg hadde vore på leit etter den, men så fekk vi den til jul. Litjpia vil gjerne lesa boka og då var det litt artig at vi hadde lese om Munch og Picasso i boka of fann bilete av båe to på Kunstlab.

1 kommentar:

  1. Ja, kunst for barn er gøy!
    Bare så altfor lite av det...

    Skal sjekke ut den boka.
    Var inne og sniktitta på den.
    Digger Lars Elling.

    Klæm

    SvarSlett

Eg set alltid pris på kommentarar sjølv om eg ikkje får svart kvar og ein.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails