Sider

fredag 6. januar 2012

Eksotiske fibrar


Sjå nøye på bilda og tenkj på kva det kan vera. Det ljosaste garnet er av eit lite dyr, og eg hadde aldri i livet tenkt på at ein spinn garn av denne ulla/pelsen. Det mørkt brune garnet derimot kan eg skjøna når eg ser ulla på dyret, men at det var sjå mjukt å deilig det hadde eg ikkje trudd.

Vi fann det på ein liten butikk ved Grovely station på the Ferny Grove line i Brisbane som heiter Yarn Over. Dei har ein nettbutikk også. Nett dette garnet kjem frå Lotus yarns som er eit kinesisk merke. Dei har spesialisert seg på naturlege fibrar og luksuriøse fibrar.

Den lyse er altså Mink - ja, nettopp - 100% mink. Det er deilig og mjukt. No drøymer eg om å finna eit mønster på noko som ser ut som ein mink stola.

Den andre er tibetansk yak. Det er tynnare og supermjukt, litt som cashmere som er det blå garnet.

Nokre av bilda var tatt på ein gardeniabusk. Vakre blomar som luktar heilt himmelsk og som alltid minner meg om Omara Portuondo og songen Dos Gardenias para ti.


4 kommentarer:

  1. Åhh, for et nydelig garn!
    Jeg hadde nok heller ikke tenkt på mink eller yak med det første jeg så garnet, men det så veldig fint ut! skal bli spennende å se hva du lager av det,

    Så mye flott du har laget i 2011... :O)

    Jeg er ikke akkurat hektet, men jeg liker å spille sudoku på iphon'en... :O)

    Ønsker deg en strålende helg!

    SvarSlett
  2. Så spennende garn. Jeg er faktisk litt på strikkebølgen... Har "hundre" uferdige prosjekter, og har mest lyst til å begynne på noe nytt...

    SvarSlett
  3. O hildrane du, for en luksus! Har aldri sett mink som garn, høres delikat ut! Og så kan du altså skaffe deg minkpels, i alle fall stola, uten å støtte pelsindustrien! Flotters! (o:

    SvarSlett
  4. Det er nesten så jeg får vann i munnen... Deilige fibre. Hva skal det bli da, tro..?

    SvarSlett

Eg set alltid pris på kommentarar sjølv om eg ikkje får svart kvar og ein.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails