Sider

fredag 5. februar 2010

Kunsthandtverk og kongress i Thailand



Rett etter at eg kom heim frå kongressen "The first international congress on women's health and abortion" så streika mac'en min. Etter 10 dagar på service er den endeleg heime igjen.

Trass i at eg budde i 36. etasje så tok ei utal av ørsmå insekt bustad i mac'en min. Til slutt fann eg ut at det dreide seg om maur. Det er ikkje få fantasiar eg har hatt om at grunnen til kollapsen skuldast syreangrep frå desse myrene på den finstilte elektronikken.

Det er utruleg kor handicappa ein vert når ein er offline.

Eg orka ikkje å handla så mykje ute i Bangkok - eg orka eigentleg ikkje å reisa så mykje rundt denne gongen. Gjekk meg ein tur i eksosen og fekk ikkje gjort så mykje anna enn pedikyr, manikyr og massasje. Vel verdt pengane var det i alle fall.

Men om ikkje vi kjem til marknaden så kom marknadsfolka til oss. Det var rikeleg med boder som selde thailandske produkt inne på kongressen.

Tidlegare har eg vore på kongress i Chiang Mai og då kjøpte eg meg eit skjørt med dei typiske mønstra og broderia frå nord. Dei er utruleg flotte. Denne gongen vart det vesker og ei dokke. Oh, glede.

Eg elsker dei fargane. I kollagen finn de meg saman med ein nepalesisk kollega midt inne blant alle broderia.

2 kommentarer:

  1. ååå, for noen nydelige broderier og farger - egna seg godt i en kollasj!

    SvarSlett
  2. Så herlige farger! Og så kjekt med en tur bort fra snøføret!

    SvarSlett

Eg set alltid pris på kommentarar sjølv om eg ikkje får svart kvar og ein.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails