Sider

tirsdag 9. februar 2010

Kjøkenklutar av rein silke - kitchen cloth in pure silk

Fann dette garnet i rein silke i ei restekorg i haust. Ved kjøp på meir enn 10 nøste var det berre ti kroner stykket så eg klarte ikkje å dy meg. Etterpå har eg vore skikkeleg i beit på kva eg skulle laga av alt dette garnet.



Men no har eg forsøkt meg med kjøkenklutar. Dei virkar i alle fall å trekkja til seg fukt for det er mest som om hendene vert tørre berre av å ta i garnet.

Lekre tykte eg i alle fall dei vart (om eg skal seia det sjølv he, he). "Vårsola" byrjar så vidt å visa seg og fuglane kvitrar så fint, men ljoset virka nok sterkare enn det som rett var.

Oppskrifta er som før 40 masker og 25-30 cm.



I found this pure silk yarn for sale last autumn and couldn't resist it. Frankly I wasn't shore what to use it for but now I have ended up by knitting kitchen cloths. They seem to be useful for my hands feels all dry after just holding the yarn.

40 stitches 25-30 cm in all different patterns and you have yourself a cloth.

5 kommentarer:

  1. Fine kluter!!
    Du har blitt en racer på kollasj. Synes det er mye enklere, enn alle småbildene.

    SvarSlett
  2. He, he, ja no må eg ta meg i å ikkje laga kollage av alt sjølv om det er fristande.

    SvarSlett
  3. Silke, det høres jo nesten for fint ut til kjøkkenkluter! Men praktiske er de sikkert i silke også;-)

    SvarSlett
  4. Litt luksus i hverdagen er tingen! Klutene ser både flotte og gode ut å bruke! :)

    SvarSlett
  5. Du verden for noen fine, ekslusive kluter :-)

    SvarSlett

Eg set alltid pris på kommentarar sjølv om eg ikkje får svart kvar og ein.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails