Sider

fredag 2. september 2011

På veg


Nokre prosjekt tar berre litt meir tid og då er det litt lite å skriva heim om. 

Nett no held eg på med eit sjal som heiter Cherry Blossom and Diamond Shawl. Garnet har eg kjøpt hjå Tulliball. Fargen skulle vera noko med vår eller kanskje lyng å gjera og det er vakkert, tynt og mjukt. Diverre er det litt for hyppige fargeskift for min smak. Eg liker i grunnen betre dei lange fargeskifta. Vel, vel, det ser greit ut for dette sjalet, men det vert meir kjensla av å bruke eit melert garn. Eg tykkjer alle dei vakre fargane som finst i garnet ikkje kjem fullt til sin rett når det er korte fargeskift av di det gir eit litt meir rotete inntryk. Litt rot i hop.



Ikkje så mykje spennande å visa på strikkefronten enno altså. I staden skal de få sjå bilete av den nye steintrappa eg laga på Tysso. Det var ei halvrote planketrapp som sto litt på halv tolv der frå før. Har trong til å skryta hemningslaust av meg sjølv. Det var tungt, eg kjende meg som eit skikkeleg arbeidsjern og eg tykkjer det vart skikkeleg fint. Naboen og ein av dei andre lokale karane har også måtta ta den i augesyn og var meir eller mindre tvunge til å koma med godord.

1 kommentar:

  1. Flott trapp. Kjekt å gjera noko litt mandigt og :) Er enig med deg om at det oftast er finare med lange fargeskift. Ha ei fin helg.

    SvarSlett

Eg set alltid pris på kommentarar sjølv om eg ikkje får svart kvar og ein.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails