Sider

torsdag 22. september 2011

LItt høstleg melancoli i regnværet

Mine, dine osv barn har i grunnen ein viss tradisjon i vår familie. Difor har eg rikeleg med erfaring når det gjeld ein brokut familie og er lite opptatt av blodsband og genetikk. På same tid er eg skikkeleg opptatt av familie og slekt sidan bestefar min (morfar) fora meg med kunnskap om 5. menningar osv frå tidleg alder.

Men på same tid er genetikk uvesentlege detaljar, og det passer sjølvsagt bra når litjpia er frå Etiopia og besta er naboen som vi har adoptert osv.

Sidan farmora og farfaren min vart skild tidleg har far min også både stesøsken og halvsøsken. Det gir eit utal av syskenbarn. Farmora mi var veldig glad for bonusdøtrene sine så eg har nok sett meir til dei enn halvsøskna til far min på den andre sida.

Her er i alle fall min spansknorske fetter NICO STAI (altså ste eller bonus eller kva du no vil kalla det) som bur i USA. Det viser seg at han lagar strålande fin musikk.
(Hmpf, eg forsøkte å embed denne songen, men det vert berre svart skjerm.....)
(Yes, det handla om å bruka gamal embedkode og kanskje mac.....)



Namnet Stai er frå Østerdalen.


2 kommentarer:

  1. Kjenner til dette med mine, dine, våre, de andre og alt det der jeg også, men har ikke fått noen kjendisslektninger utav det..

    SvarSlett
  2. He, he, ja, kor kjent han er veit eg ikkje, men han har i grunnen heile tida prioritert musikk, og det er veldig artig å høyra at det er så bra.

    SvarSlett

Eg set alltid pris på kommentarar sjølv om eg ikkje får svart kvar og ein.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails