Sider

mandag 31. august 2009

Raudt, raudt og raudt




Hm, ja dette er jo kjærringbloggen min som naboane mine så treffande sa det. Tanketom exhibisjonisme kan ein jo også kalla det. Eg luffar rundt og gjer som dei gjer på interiørbloggar - tar bilete av interiøret mitt og siste innkomne detaljar. No er det siste ein raud stol kjøpt på Nobel Bopel som trass i å ikkje vera så store tydelegvis er drive av nokon som er sopass datakyndige at dei har sin eigen nettstad. Vel, dei er så og seia min næraste nabo så eg luffar forbi dei nokre gongar for dagen. Sidan eg gjerne ville flytta dei gamle stolane frå bestemor sin barndomsheim på Kotsøy til hytta på Tysso så må eg erstatta dei med noko anna. Snart er heile leiligheita mi full av raude møblar så kvifor ikkje denne stolen også. Er også veldig glad i det bambusforhenget av den vassberande kvinna. Eit sikkerstikk når det gjeld ungar. Det er ingenting som å vandra fram og tilbake gjennom det forhenget.

1 kommentar:

  1. Oi! Den stolen var superfin! Eg har ein som lignar bittelitt, som eg har i gangen. Heilt enig røde møblar er så fint!

    SvarSlett

Eg set alltid pris på kommentarar sjølv om eg ikkje får svart kvar og ein.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails