Sider

torsdag 18. august 2011

Korleis få ein liten halsopning lettast over hovudet?

Då eg sleit med å få eit par gensrar over hovudet til Litjpia her om dagen så kom eg på det opplagte som eg jo har lært på jobb.

Som de kanskje har fått med dykk så driv eg mellom anna med fødslar. Då lærer vi at den minste hovudomkrinsen er når bakhovudet er den leiande delen - altså kjem fyrst ut. Bakhovudet vil her seia øvste del av bakhovudet og ikkje ned mot nakken. Litt større er omkrinsen når toppen på hovudet kjem som leiande del. Dersom panna er leiande så reknast det som umogleg å føda og ein håper hovudet vippar seg til eit andlet i staden sjølv om det også er litt stort, men altså ikkje umogeg å få ut. 

Så då er altså knepet å tre genseren ned over bakhovudet. Går den ikkje då så må du forkasta genseren eller gjera opningen større.

Eg har også hatt gleda av å ta imot barn til eit par stykk eg kjenner litt i sommar. Så med ei slik ære måtte eg sjølvsagt strikka litt. Diverre har eg klart å senda ifrå meg både ein kjole og ei huve før eg fekk tatt bilete så då er det berre huva til ein liten pjokk fødd ca ein månad før termin som kan avbildast.

3 kommentarer:

  1. Hørtes lurt ut. Forresten utrolig flotte roser i innlegget under. Hils den vesle venninna mi:)

    SvarSlett
  2. Så kjekt å få ha en kjenning med seg på fødselen! Det synes i alle fall jeg da jordmoren fra første fødsel tok imot nummer tre også.

    SvarSlett
  3. Søt lue! Og interessant info om hoder og fødsler. (o: Som mor til to med store hoder, feil fødselsleie osv kjenner jeg at jeg allikevel er litt glad at jeg gikk uvitende og naiv til fødslene mine. I alle fall den første... (o:

    SvarSlett

Eg set alltid pris på kommentarar sjølv om eg ikkje får svart kvar og ein.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails