Sider

mandag 16. november 2009

Naivistisk


Barnevakttenesten har nett vore på besøk. Ringt og nedkallt i teneste då eg fekk akutt behov for å vera noko meir enn berre mamma. Så der svingte mor mi seg rundt og tok ekspressbussen ned til Bergen. Ekspressbussen vil seia 16 timar over natta frå Trondheim via Sogn og Fjordane til Bergen. Der sit ho og tronar på fyrste rad med boka på fanget og strikketøyet i hendene.

Ikkje berre kom barnevakttensten i ekspressfart, men ho hadde også med seg nokre kjoler til litjpia, nabovennen og Oslo-veninna. Designaren av teikningane er storekusina i Oslo. Ho og bestemora hadde gått gatelangs i Paris då dei såg ein kjole med barneteikningar og lot set inspirera. Og jenta tok oppgåva med glans og no er teikningane foreviga på kjolene.



Ikkje verdas beste årstid for godt ljos, men eg tykte dei var så søte at eg ville dela med dykk.

3 kommentarer:

  1. Disse var jo kjempefine!!! Skal jammen sette i sving Hermann med å designe til gutteklærne mine...monstre, Starwars, fotball...Hils designeren og si at nå fikk jeg tips til kunst og håndverkstimene...

    SvarSlett
  2. Kjempe nusselige kjoler :) De vil nok kle din skjønne prinsesse godt :D

    SvarSlett
  3. Takk skal de ha. Ja, det er mange idear som kan koma frå dette.

    SvarSlett

Eg set alltid pris på kommentarar sjølv om eg ikkje får svart kvar og ein.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails