Sider

torsdag 29. oktober 2009

Retro kjole








Dette mønsteret frå Dale har ein skikkeleg retro look. Kjolane på 70talet var litt stuttare i stakken slik at småfolka kunne springa friare i kring. Ofte hadde dei rett nok ei strikka pynteunderbukse også. Eg hugsa godt at ein del jenter hadde nokre voldsame fluffy truser under stakken. Var eg missunneleg? Nei, eg trur ikkje det. Hugsar det best som eit merkeleg fenomen. Vel, denne kjolen har ikkje strikketruse. Det held fint med eit par strømpebukser eller tights.

LItjpia var veldig fornøyd då ho fekk den på og stilte faktisk villig opp for fotografen - utan heilt å skjøna instruksjonane.

4 kommentarer:

  1. Fin strikkekjole og nydelig jente! Jeg husker de fluffy trusene, de var nok vanlige på 60-tallet også for jeg hadde hvertfall det da. :)

    SvarSlett
  2. Heisann for ein fin strikkakjole. Tenk å hatt sånne små å strikka til......nei eg er ferdig......får heller vente på neste generasjon...

    SvarSlett
  3. Takk skal de ha. Alltid noko fint å finna til dei små og så er dei så små at dei går i det du bestemmer :-)

    SvarSlett

Eg set alltid pris på kommentarar sjølv om eg ikkje får svart kvar og ein.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails