Sider

lørdag 4. juli 2009

Kjøkendraumar








Den siste eigaren bygde komfyr og skuffer inn i den gamle grua på kjøkenet. Det vart i grunnen veldig praktisk og flott. Den grua er jo eigentleg heilt fantastisk i seg sjølv. På mange måtar er dette yndlingsrommet mitt. Den er sentrum i huset med hovudinngang, utgang bak, trapp opp i andre etasje og inngang til dei to stovene. Dei førre eigarane har malt veldig mykje heilt ljost, og då er det oppkvikkande å hiva på litt farge. Difor valde eg knall gult på veggen mot baksida av huset. Legg merke til at vindaugskarmen og døra er malt i same farge slik at det vert ein heilskap. Til kjøkeninnredninga, ytterdøra og vindaugskarmen mot framsida av huset har eg vald ein himmelblå farge. Eg liker å sjå koppar og kar og tykkjer overskap stenger rommet så førebels har eg berre tatt av skapdørene.
Her ser de bilete før og etter målarpenselen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg set alltid pris på kommentarar sjølv om eg ikkje får svart kvar og ein.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails