Sider

tirsdag 7. juli 2009

Draumesengene



Har nett vore ute på landstedet og stelt i hagen. Det er utruleg som det gror i blomebedet mitt. Faktisk var det så tett etter berre eitt år at eg måtte flytta nokre av plantane slik at dei kom til sin rett.

Ut ifrå dei tidlegare bileta kan det jo sjå ut som om det berre er ei innbygd seng på loftet, men nei, der er det faktisk tre slike senger inspirert av Zansibar. Ei blå med forheng av ein sari eg kjøpte i Stone Town på Zansibar, ei granateple/lilla og ei oransje. Dei to siste har forheng av stoff eg kjøpte ved Montmartre i Paris Der var det grisebillig stoff å få kjøpt i bugnande stoffbutikkar. Eit reint eldorado. Må seia at eg sleit litt med å få inn dei to sengene på bilete og så er det litt vanskeleg med lysforholda der inne. Vel, her har de i alle fall dei to andre sengene også. To av dei er 1,2 m breie medan ein var spesialprodusert og 1,1 m brei. Madrassane er kjøpt direkte frå produsenten Coronet madrasser i Ytre Arna. Ei veninne av meg og eg køyrde innom fabrikken og klarte å stappa alle tre inn i bilen. Det såg berre ikkje ut, og det tøyt madrassar ut alle vegar. Dei er gyseleg gode å liggja på faktisk trass i at dei er skumgummimadrassar. Produsenten lagar madrassar for helseinstitusjonar og dei er av betre kvalitet og tjukkare enn nokre av dei skumgummimadrassane mange av oss har lege oss skakke på. I tillegg er dei kledd av stoff. Så eg vil absolutt anbefala dei.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg set alltid pris på kommentarar sjølv om eg ikkje får svart kvar og ein.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails