Sider

torsdag 30. juli 2009

Etiopiske kjolar









Det vanlegaste stoffet vi såg i Etiopia var laust vevd, tynt bomullsstoff - om lag som gas. Stoffet vert gjerne brukt i to eller fleire lag slik at det vert lunt og kanskje også svalande på sumaren. Det var utruleg lekkert og mjukt. I tillegg er dei tradisjonelle etiopiske krossa nytta som symbol.

Eg kjøpte med meg ein typisk, tradisjonell kvinnedrakt heim. Sidan eg elskar raudt så falt eg pladask for denne drakta som var utruleg deilig å ha på. Vi kjøpte også med ein barnevariant i blått, men ein av dei vanlegaste fargane var svart. Av den faste sjåføren vår Zewdu fekk vi vita at ein bruker desse draktene til høgtider, sundagar og fest. Kjolen med turkis band er den typiske småjentemodellen. Dei fargane eg såg var denne turkise, rosa/lavendel og ein slag gull/beige/gul. Alle kjolane hadde også eit lite sjal.

Dei er så fine at eg ikkje kunne dy meg for å dela dei med andre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg set alltid pris på kommentarar sjølv om eg ikkje får svart kvar og ein.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails