Sider

søndag 28. juni 2009

Tusen og ei natt




Ein av dei gøye tinga med å ha eit landsted er at ein kan boltra seg ekstra med fargar og idear. Dette er ein plass for rekreasjon, bort frå kvardagen. Då må ein også gje plass for at dei som vil kan koma på vitjing. Difor fekk eg bygd inn nokre senger etter eigen design. Rett nok var eg inspirert av Emerson etter å ha vore på Zansibar og overnatta i huset hans og sett hotellet eller hotella må ein vel nesten seia no. Så då ville eg ha litt arabian nights heime hjå meg sjølv også. I utgangspunktet var det berre eit stort kvitt rom.

I vindauge har eg hengt opp odds and ends som eg har hatt med meg heim frå reiser. Her er det også nokre perlesmykke frå Zansibar og eit fantastisk rytmebelte av nøtter frå Amazonas. Det er forresten ein tørka piraya hengande frå eit kjede også. Det er eit paradis for ungar. Lamper har eg funne på gjenbrukstorget.

Needless to say så er rommet framleis under stadig forandring så det vert sikkert ein følgjetong herifrå.

1 kommentar:

  1. Å, for ei draumeseng! Eit rom i rommet, rett og slett:-)

    SvarSlett

Eg set alltid pris på kommentarar sjølv om eg ikkje får svart kvar og ein.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails