Sider

fredag 19. juni 2009

Tilflukt ut av byen



Eg var heldig nok å finna dette vakre, gamle huset på FINN.no. På den oppmurte steintrappa står det 1889. Det har vore smie fram til ca 2. verdskrig. Smeden budde i eine delen og hadde smie i den delen som no har dei fine tømmerveggane. Fram til for 7 år sidan har det stått mestan uforandra, men dei som tok over etter eit arveoppgjer har gjort ein fantastisk jobb slik at alle vindauge, bordkleding, elektrisk anlegg, golv, isolering, utgraving av gjordgolvet i smia og oppretting av bad, er gjort. Eg kom i praksis til duk og dekka bord og har berre trenkt å driva med litt sminke.

Hagen derimot er eit villniss og var full av jarnskrammel etc då eg tok over så her har eg eit herleg prosjekt som kjem til å ta si tid.

Sidan det tar berre ein drøy time å køyra ut dit frå byen så går det an å vera der mykje.

Huset er ei perle i seg sjølv, men bygda står ikkje tilbake frå huset, og den har eg fått med på kjøpet. Det er verdas kjekkaste naboar, positiv stemning, sosialt og hyggeleg.

Staden heiter Tysso og ligg på vakre Osterøy - Noreg i miniatyr.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg set alltid pris på kommentarar sjølv om eg ikkje får svart kvar og ein.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails