Sider

torsdag 25. juni 2009

Sminker tømmerstova




Eg tok jo over eit hus som var totalrenovert på utsida (bortsett frå taket diverre), etterisolert og fått nye golv, men sminken var eg vel berre delvis nøgd med. Godt er det for då kunne eg boltra meg som eg ville. Her legg eg ved bilete frå tømmerstova som brukte å vera smie. Eg har ikkje gjort så mykje eigentleg. Tømmerveggane måtte jo sjølvsagt bevarast som dei var med alle sine svihol og historie, men det var ein del nytt treverk som kræsja med det gamle. Så då vart det nokre enkle grep som å mala vindaugskarmane og å gje bord og benkar den same fargen. Tok sats og malte benkar og bord babyrosa som ein kontrast til dei mørke og kraftige veggane. Det vart silkematt maling sidan det var å få til halv pris på målarforretningen i Lonevåg.

Diverre døde bestefar min i haust så no er dei alle vekke. Då arva eg alle dei broderte bileta til bestemor. Eg har sjølv vore med og brodert fleire av dei.

Eg var skikkeleg bestemorunge og som 6-åring var Husker du yndlingsprogrammet mitt og Odd Grythe den store helten - Ti og tusan røda rosor.... I tillegg var eg då ein reser på korssting og biletbroderi. Mamma har opptil fleire av produksjonane mine og i arven frå bestemor finst det eit klassis par mann og dame i svart kvitt.

Det er ein herleg nostalgisk svung over desse broderibilda som eg tykkjer passer godt til det gamle huset. Kitchy romantikk.

Duken på border er ikkje brodert, men derimot vevd av mayaene i Guatemala. Det er dei same mønstra som brukast i dei tradisjonelle draktene deire - huipil. Fantastisk vakre blomemønster og fargar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg set alltid pris på kommentarar sjølv om eg ikkje får svart kvar og ein.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails