Sider

fredag 25. november 2011

Vottetid


Og julegåvetid. 32 masker på garn med ca tjukkelse som vamsegarn og ein enkel tommel utan å auka frå ribbekanten til tommelen. No får restegarnet svingt seg.

Burde vore flinkare til å strikka slik småstrikk. Besta vår i etasjen under har den siste drøye månaden kome opp i ca 50 stk vottar, halsar og luer som ho skal selga på marknaden i Ulvik i helga. Ein imponerande produksjon. Det er langt frå det eg har klart å få til. Håper det kjem riktig mange til marknaden i Ulvik i helga.

Elles driv eg og pakker før australiaturen. Lurte på om eg skulle skriva ein haug med julekort også, men lurer på om eg ikkje heller skal prioritera å strikka :-).

3 kommentarer:

  1. Så fine votter. Likte de helt enkle med knuppemønster på. Noterer meg ideen bak øret. God tur til Australia:-)

    SvarSlett
  2. Flotte votter. Nydelig farge og fin effekt. En titt ut vinduet skaper høy grad av misunnelse for den Australiaturen din.. Sørg for å kose deg maks!

    SvarSlett
  3. Det er en spennende blog du har, og for noen flotte votter. Ofte så er det enkle ofte det beste, og dette beviser dette votteparet. Syns de var kjempefine.

    Ha ei fin helg!

    SvarSlett

Eg set alltid pris på kommentarar sjølv om eg ikkje får svart kvar og ein.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails