Sider

lørdag 5. november 2011

Tunisia - ull eller tull

Var det ikkje Expertreiser dei heitte dei som hadde superbillige turar til syden på 90-talet? Vi rakk så vidt ein tur til Tunisia før dei gjekk konkurs og fleire flylass sto fast rundt omkring.

Bra tur. Vi rusla oss også inn i nokre bakgater og fann ein høgst lokal utsalsstad som mellom anna solgte dette garnet. Det er ganske røfft spunne og ujamnt med rusk og rask stikkande ut både her og der. Eigentleg trur eg det er til bruk i kelimtepper. No er eg jaggu ikkje sikker på om det er ull. Det har litt uklår tekstur. Vel, uansett så har eg no strikka eit slags teppe som i utgangspunktet skal tovast.... så då får eg i alle fall svar på ullkvaliteten.

Eg har ein del garn igjen og håper inderleg at det kan tovast, men det gjer seg ikkje så verst slik det er no heller. Målet er å produsera sitjeunderlag. Besta vår har hatt besøk av niese Stine frå Svolvær som lager nokre aldeles nydelege og smarte sitjeunderlag. Det er altså ho vi prøver å etterapa.


Elles går det mykje i kursing for tida. Epidemiologi, puh, det er i grunnen ganske vanskeleg og himla mykje statistikk. Odds ratio og relativ risiko, eg kjenner meg halvt hjelpelaus. I tillegg køddar iphoto med meg så eg får ikkje redigert bileta så her ser det mine fantastiske bilete frå stova ein sein, sur laurdagskveld.

1 kommentar:

  1. Litt vanskelig er bra innimellom. Det er så himla kjekt når vi får kontroll!

    SvarSlett

Eg set alltid pris på kommentarar sjølv om eg ikkje får svart kvar og ein.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails