Sider

søndag 10. januar 2010

Eit hus i fjellet


Surfer rundt på nettet og fann denne saka i Aftenposten. Du kan sjå fleire bilete frå denne høgst uvanlege bustaden der. Eller eigentleg er det ei hytte. Ein fantastisk ide, men eg har sett liknande før. Faktisk så bur ei av sjukepleiarane eg jobba saman med i Førde i eit hus i bakkeskråningen på Skei i Jølster, og det er ikkje ei hytte.
Noko av det fine med dette huset er jo også den runde fasaden. Ein liten UFO som har satt seg fast i bakken. Det ser ut til at dei har fått ganske mykje ljos inn også, men eg lurer på korleis dei gjer det i snøsesongen, for dei hevdar dei bur rett ved skibakken.
Myndigheitene ville ikkje øydeleggja utsikta for eit gamalt kurbad, men dette byggverket som går inn i naturen i staden for å byggja seg ut i han gjekk dei med på.

A wonderful cottage in the Alps built into the ground with a 22 m long tunnel  connecting the cottage to the old traditional barn. It is built this way so that it will not ruin the view from an old mountain spa. You can see more photos here.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg set alltid pris på kommentarar sjølv om eg ikkje får svart kvar og ein.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails