Sider

søndag 13. september 2009

Retro lampe



I helga har det vore Matfestival i Bergen. Heile Bryggen var fyllt av Bondens marked og kortreist mat. Eit herleg konsept. Då hadde også Bryggen kunstskole loppemarknad for å samla inn pengar. Eg snubla tilfeldigvis innom og sikra meg 6 nummer av Starlett frå 80-talet og eit Penny pocket. Mimre, mimre. Der fann eg også denne herlege lampa som berre ropte på å verta kjøpt. Då eg spurte kva dei skulle ha for den så sa ho som styrte loppemarknaden;"Er du villig til å betale (og her såg eg for meg nokre hundre kroner) - 50 kr?" Eg var i sjokk, hæ 50 kr! Det var jo alt for lite for ei så fin lampe så eg høyna til 200kr for ei god sak. Er det ikkje samde i det? Måtte liksom høyna statusen til lampa mi litt. No må eg berre skaffa meg ein litt lengre ledning før eg får hengt den opp på kjøkenet, men er så nøgd at eg berre måtte leggja ut nokre bilete med ein gong.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg set alltid pris på kommentarar sjølv om eg ikkje får svart kvar og ein.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails