Sider

torsdag 17. september 2009

Posete lue




Ei veninne etterlyste ei litt posete lue til å dekka sitt nakne hovud. Då vart det denne. Har strikka på pinne nr 3 med eit garn der 10 masker over 10 omganger vert 5x3 cm. Altså eit tynt garn på nivå med vanleg babyull. Dette var då dobbel tråd av garnet eg kjøpte hjå Oleana.

Legg opp 140 masker og strikk 5 cm vrangbord, auk så kvar 7. maske slik at det vert 160 masker. Eg strikka så 3 omganger før eg auka 20 masker til til 180 masker. Strikk så 14 cm før du byrjar å fella. Fell på 4 område på lua. Det vil seia at du strikker maske 44 og 45 saman, maske 89 og 90 saman, maske 134 og 135 saman og maske 179 og 180 saman. Strikk så saman to og to masker på dei same 4 stadene til du berre har igjen 4 masker. Voila, du har denne lua.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg set alltid pris på kommentarar sjølv om eg ikkje får svart kvar og ein.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails