Sider

lørdag 21. juli 2012

Farvel Hammerfest


I dag kom regnet og blåsten og no reiser vi. Fine dagar med mykje sol, rein og bergtakande natur innimellom mykje jobbing.

Vi har vore her i to veker. Ein dag køyrde vi til Nordkapp i strålande solskin. På vegen tilbake påpeikte mor mi til Saira; "no har vi snart køyrd like langt som Trondheim-Oslo". Det er store avstandar her. Pasientane mine frå Kjøllefjord og Mehamn har gjerne stått opp kl 04.30 for å nå flyet som skal ta dei til legetimen. Då er det viktig å utnytta tida vel. Litt opprørt over nokre tidlegare vikarar som ikkje skjønar kva for avstandar det er snakk om og set opp kvinner til kontrollar for noko som er heilt normalt slik at dei må køyra to timar ein veg for noko som over hodet ikkje er nødvendig. Men elles må eg berømma ei særs hyggeleg og velfungerande avdeling med flinke kollegaer på vår "forpost her nord". Eg fekk streng innføring og forklåring i kva avstandar vil seia og at ein må ta omsyn til dette.

Det viste seg at rein i hagen ikkje er daglegdags. Etter dei to fyrste dagane har dei uteblitt. Slik skal det jo eigentleg vera. Det er i alle fall difor det er gjerder rundt heile byen.

Eit av høgdepunkta var Bygderuta - hurtigbåten som går ein rundtur frå Hammerfest og til diverse fjordar på Sørøya. Kvar fjord sitt særpreg. Så fekk vi sett heimplassen til sjefen og vinka farvel på kaien. Diverre hadde kameraet mitt lada ut på det tidspunktet. Bygderuta er ei verkeleg bygderute. Dette er bygder utan noko særleg bilveg så med båten kjem varer til butikken, vaskemaskiner, blomar, mykje byggematerialer, ein firhjuling med meir. Alt dette vart lasta av og på i lag med passasjerar som skulle heim eller på ferie. 

Finnmark som virka så langt unna då eg tidlegare kika på kartet er no plutseleg kome mykje nærare. I morgon startar vi turen tilbake med hytteopphald på Skaidi og så skal vi ta turen sørover via Lynge, Senja, Vesterålen, Lofoten og Nordlandskysten. 

Skal eg jobba i Hammerfest igjen? Det er slettes ikkje umuleg.

3 kommentarer:

  1. Fine bilder fra Hammerfest! Det er jo et annerledes sted. Jeg jobba der to somre på 90-tallet som student. Ser ut som du har hatt mer sol enn vi hadde på de to somrene. Men det var jo en opplevelse. Og avstandene, det blir noe annet enn her på Østlandet.
    Fortsatt god sommer!

    SvarSlett
  2. Så artig å ha mulighet for en slik sommerjobb! Bra å kunne oppleve noe nytt og samtidig være til nytte.

    God tur sørover!

    SvarSlett
  3. Heia Mette!

    seier Eli

    SvarSlett

Eg set alltid pris på kommentarar sjølv om eg ikkje får svart kvar og ein.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails