Sider

søndag 8. juli 2012

Eksotisk besøk i hagen




Ikkje like varmt som då vi reiste frå Bergen i 25 grader, men nett no (kl 00.45) har vi definitivt meir sol. I dag har det vore 12 grader og sol. Minner meg veldig om dei par sumarane eg jobba på Finse. Burde ha pakka stilongs, men alt går jo å skaffe. Rart det der. Alltid vanskeleg å pakke for anna vær enn det ein opplever der og då.

Fantastisk landskap heilt utan tre bortsett frå dei som folk har planta i hagene sine. Her ser det ut til at hageplantar dreier seg om bjørk og rogn. Dårleg med japansk viftelønn her. Litt hekkplantar er det jo, men ganske fritt for tuja. Eit par gamle stauder har eg jo sett, valmuer og framleis blømer tulipanane. Men som sagt ikkje mykje hagefryd å sjå. 

Slettes ikkje så rart heller når ein får slike gjester i hagen som et opp alt godt dei ser. Vi er no innlosjert 50 meter frå inngangen på sjukehuset (foto tatt frå sofaen vår). Har aldri hatt så stutt veg til jobb før. I dag vakna vi altså til desse gjestene i hagen til naboen. Diverre gjekk vi glipp av simlene med kalv som var rett utafor døra vår eit par timar tidlegare.


Det er bygd gjerde kring heile Hammerfest for å halda reinen ute, men dei er for smarte og trenger seg inn.

1 kommentar:

  1. hi from Switzerland,
    thank you for the great pictures, I can't wait to take another Hurtigruten trip ... so far, I managed it twice to go up to Hammerfest...
    have a wonderful Sunday
    Christa

    SvarSlett

Eg set alltid pris på kommentarar sjølv om eg ikkje får svart kvar og ein.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails