Sider

lørdag 4. juni 2011

Tubey


Har gått bananas på Ravelry og funne haugevis av ting eg kunne tenkja meg å strikka - til meg sjølv. Før har det vore mykje barnestrikk, men det er litt kjedeleg i lengda trass i at det sjølvsagt går rimeleg raskt. Ikkje minst sidan Litjpia får så mykje strikkating av bestemødrene at eg ikkje gidd å konkurrera med dei.

Vel, no har eg i alle fall funne eit nytt mønster på Ravelry  og Knitty - Tubey. Eg strikker storleik L, men bruker pinne 4 i staden for 5. Trur eg må strikka litt laust med tanke på at L var aaaalt for stort då eg strikka Still Light Tunikaen. Så langt er eg i alle fall veldig nøgd med å ha gått ned i pinnestorleik for så langt har eg i alle fall fått den ynskte close fit som eg hadde lyst på til ermene.


Puh, det er ei ganske lang strømpe som skal strikkast til ermer og øvre side av ryggen, men det går rimeleg raskt heldigvis. Har også byrja å vinna over aversjonen min mot 5-pinnar også.

Pinnar 4 
Drops alpakk - oliven-/mosegrøn

1 kommentar:

  1. Ja, det er utrolig mye fint og fristende på Ravelry..., jeg har en lang liste med favoritter!

    Nydelig farge du strikker den i.

    Ønsker deg en fortsatt fin søndag!

    SvarSlett

Eg set alltid pris på kommentarar sjølv om eg ikkje får svart kvar og ein.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails