Sider

fredag 31. desember 2010

Vott, vottare, vottast

Ok, så gjekk det mykje i vottar før jul. Og dei var også skorne over same grunnoppskrift. Nemleg nøstebarn sin rillevott. Nokre av dei strikka eg også med magic loop i staden for fram og attende som det står i oppskrifta.

For dei som lurte på kva magic loop er så er finn de det her. Det er då for oss om ikkje liker å strikka med 5 pinner. Eg må nok ha litt meir øving før det eigentleg vert noko særleg betre enn og raskare enn 5 pinnar, men det er vel noko med desse lette fobiane.

Desse vottane er strikka på 4,5 mm pinnar og ca tjukkelse svarande til vamsegarn. På den måten har dei vorte veldig tette og varme. Mange av vottane var også strikka med dobbelt garn inkludert ein mohairvariant. Veldig greit viss ein har ein del restegarn.




No er eg på gang med litt større prosjekt igjen. Det er ein del barn som skal få gåver på nyåret. Sparkjøp hadde også 20% på alt garn. Mykje av det garnet som selgast der har jo litt odde fargar, men Cortina soft kom i overraskande fine fargar. Når ein får garn for 10 kr nøstet så vart det mykje hamstring er eg redd. Mor mi reiste heim med 4 bæreposar med garn som ho hadde kjøpt på ulike utsal i løpet av romjula. Ein kan trygt seia at eg er arveleg belasta.

3 kommentarer:

  1. De ser dejlig varme ud de votter :-)

    SvarSlett
  2. Er imponert over produksjonen! Har faktisk også handlet garn i dag. Faren med meg i garnbutikker er at jeg blir så inspirert av alle fine farger og garntyper, men så blir jeg egentlig sjelden ferdig med mine strikkeprosjekter. I kveld hadde jeg egentlig tenkt å begynne på ei lue, man så sovnet jeg visst fra alt....så nå sitter jeg her kl to om natta, lys våken;)

    SvarSlett
  3. Tusen takk for dei fine vottane me fekk til jul!!Dei vart veldig populære med ein gong. I Vik var det 15 minus så det kom godt med;-)

    SvarSlett

Eg set alltid pris på kommentarar sjølv om eg ikkje får svart kvar og ein.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails