Sider

onsdag 30. desember 2009

Eitt år som mor

I dag feirer eg eitt år som mor - i alle fall har eg vore mor mentalt sett for litjpia, i eit år. Eg vart oppringt midt på dagen av ei som fortalde dei hadde ei lita jente som eg kunne få verta mor for dersom eg ville. Heilt sjukt og fantastisk. Mor mi trudde noko alvorleg gale var skjedd sidan eg berre hulka fram gledestårer då eg ringte.

Då hadde eg fått tilsendt eit bilete som var litt dårleg i fargen av ei lita jente på 2,5 mnd som kika rett i kamera. Ein absurd augneblink - dotter mi. Eg var jo ikkje i tvil, men venta til dagen etter då papira hennar hadde kome og mi barnelegeveninne var konsultert før eg sendte "eg har vorte mor" sms til vener og kjente.

Og så gjekk eg rett på vakt på Kvinneklinikken i Bergen. Heldigvis hadde vi det ikkje så travelt og heldigvis hadde eg hjelpsame kolleger med meg som skjøna at fokuset var ein litt annan stad. Nyårsbarnet mitt.


6,5 mnd tok det før eg fekk reisa til Addis Abeba for å henta ho, og no er ho her som om ingenting har skjedd. Det naturlegaste i verda

One year mentally as a mother to my gorgeous little girl. I couldn't believe it when I got the phone telling me I could be her mother. It took 6,5 months before I could go to Addis Abeba to pick her up but now all that waiting is long forgotten.

3 kommentarer:

  1. Gratulere års jubileet. Og godt nytt år. Ei fin lita jente du har.

    SvarSlett
  2. Det der måtte jo bare være verdens beste nyttårsgave. Gratulerer så mye med jubileet. Jeg ønsker deg et riktig godt nytt år, og mange fine stunder med din nydelige prinsesse :)

    SvarSlett
  3. Takk skal de ha. Vi koser oss kvar dag og gler oss til det nye året. Godt nyttår!

    SvarSlett

Eg set alltid pris på kommentarar sjølv om eg ikkje får svart kvar og ein.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails