Sider

fredag 6. februar 2015

Lenge sidan sist, men 90-talet ruler


Har vore litt pause kan ein vel seie i denne blogginga så no er det overraskande vis nokon i det heile les dette blogginnlegget.

Gjekk vel litt lei, fekk meg kjærast og har levert inn doktorgradsavhandlinga så då vart det lite strikking og anna kreativt tilsnitt. Etter innleveringa 23. desember har eg derimot ikkje orka noko særleg anna enn å strikke og sjå på TV. Reint bortsett frå at eg har fått lest nokre bøker. Det siste har det nesten vore full stopp på etter at eg fekk barn, men det hjelper å ha ei skulejente i hus.

No har eg derimot avslutta nokre gamle prosjekt som låg i korga.

På 90-talet strikka eg ein heil haug av desse hattane. Det var litt meir inn med breidbremma hattar den gongen. Veit ikkje heilt om det kjem til å ta av no så den vert kanskje sitjande på hattestativet mitt til støvsamling denne også, men den minner meg om den førre store strikkeperioden min. Eg var mellom anna med og strikka mot EØS i 1992.


3 kommentarer:

  1. Velkommen tilbake, og gratulerer med doktorgrad, skolejente og kjæreste :)

    Lua var søt, er det en av tingene du har strikket ferdig siden desember? Og har den i så fall ligget i strikkekurven siden 90-tallet? :D

    SvarSlett
  2. Takk skal du ha. Lua har vore i strikkekorga sidan 90-talet. Den var så og seia ferdig og mangla nesten berre å festa tråder. Det siste har eg gjort no på nyåret. Eg liker godt fargen

    SvarSlett
  3. Gratulerer med levert doktorgrad, kjærast og skolejente! Da er det kanskje ikke bloggen som ligger øverst på prioriteringslista.

    SvarSlett

Eg set alltid pris på kommentarar sjølv om eg ikkje får svart kvar og ein.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails