Sider

lørdag 18. mai 2013

Hipp, hipp, hurra

Mor mi strikka denne nydelege trønderbunaden for tre år sidan. Det viste seg at vesten var meir enn brukande nok for mange år, men stakken og forkleet var litt kort etter kvart. Så no har moderen strikka eit lengre skjørt. Eg fekk alt tilsendt nesten ferdigstrikka. Måtte berre strikka ferdig kant, 10 cm på forkleet og så montera alt. Strålande vakkert resultat. Denne bunaden er rett og slett eit funn og vi har fått mange beundrande kommentarar i dag. Det er jo litt gøy å vera to i same bunad.


Takk for ein strålande flott 17. mai i år også.


3 kommentarer:

  1. Ikkje rart de har fått undrande blikk, for jento og bunaden er kjempe fine.

    SvarSlett
  2. Så flott den ble. Trodde først den var sydd, og ikke så lite imponert når jeg skjønner at den er strikket. Håper hun får glede av den i mange år til. :)

    SvarSlett
  3. Den var superfin! Satt flott på frøkna, og særs kul! Og jeg som har vært litt allergisk for strikkabunader har fått opp øynene for at det finnes en kul modell blant dem. Takk!

    SvarSlett

Eg set alltid pris på kommentarar sjølv om eg ikkje får svart kvar og ein.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails