Sider

lørdag 29. desember 2012

Gudlagul hals

Når ein er litt strikkelei så er det godt med noko som går raskt. No kan eg altså visa litt strikkeproduksjon. Ein hals til meg sjølv i solgult garn frå Sandnes. Dobbel Smart på pinne nr 12. Ikkje rart det berre rant avgarde under fingrane på meg. 


Rett no har det vesle vi hadde av snø regna bort, men det ular kring husnovene så eg får vel nytte av halsen uansett. Ungar i Bergen og frå Almeria i Spania er ikkje bortskjemde med snø så dei aker på berr 1 cm med pudder.

7 kommentarer:

  1. Kjekt med håndarbeid som går litt fort innimellom. Deilig med noe varmt i halsen :)
    Her kom julesnøen først natt til 4.juledag, og jeg krysser fingrene for at den får bli liggende :))

    Ønsker deg en fortsarr fin romjul, og et fint 2013

    Klem

    SvarSlett
  2. Den ser dejlig varm ud og en skøn farve du har valgt.
    Her hos mig er det regnevejr og + grader.
    Ha en fin lørdag :)

    SvarSlett
  3. Dette innlegget måtte jeg legge bergensdialekt på for å skjønne overskrifta. Herlig farge, ser deilig ut på, og man må jo bli glad av det? Ha ei fin romjul.

    SvarSlett
  4. Oj, Smartgarn er jo kjempetjukt, så med dobbel tråd må det bli ein heit og godt hals:-) Godt nytt år til deg og søtnosa!

    SvarSlett
  5. Heisann!

    Kjempe fin & enkel hals ~ men jeg klarer ikke å se hva slags struktur det er? Hvor mye garn brukte du, og hvor mange masker?

    Tonje

    SvarSlett
  6. Eg brukte seks nøster. Det er patentstrikk. Nett no hugsar eg ikkje talet på masker, men ca 50.

    SvarSlett
  7. Ooops, skreiv visst 80 masker på Ravelry så då stemmer nok det.

    SvarSlett

Eg set alltid pris på kommentarar sjølv om eg ikkje får svart kvar og ein.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails