Sider

onsdag 20. juni 2012

I mitt rette element


Då er Nordisk kongress i gynekologi og over. Vi hadde flotte dagar i Grieghallen og alle i den lokale organisasjonskomiteen gler seg og tykte vi gjorde hadde fått til ein strålande kongress. Sjøl skrytt er vel skrytt. 

Bra fagleg program, nok mat og underhaldning. Eg hadde mi til no største songoppleving då eg fekk opna kongressen med å synga Nystemten a capella, solo i konserthallen for nokre hunder menneske. Fantastisk klang.


Vulvaen kom seg opp og no har eg for fyrste gong fått erfara å koma ut av ein vagina..... Eg er nemleg resultatet av eit planlagt keisersnitt. Berre kring 2% av alle barn vart fødd med keisersnitt i 1971.

Elles kan de lesa litt meir om meg i dette intervjuet i Legetidsskriftet.

1 kommentar:

  1. He he, jeg ser det for meg. Det må ha vært litt av en entre.

    God St.Hans. :)

    SvarSlett

Eg set alltid pris på kommentarar sjølv om eg ikkje får svart kvar og ein.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails