Sider

mandag 7. oktober 2013

Etiopia

Vakkert, grønt, fattig, humor, historie og god mat. Har hatt gleda over å reisa til Etiopia igjen for kongress og ein liten pre-kongresstur med gode gynekolog-kolleger.

Det var deilig å koma ut av eit litt travelt Addis og reisa opp til Gondar og Simien Mountains der vi gjekk tur i 3600 m høgde før vi reiste til Lalibela og såg kyrkjene som er skåre direkte ut av fjellet. Kvar og ei av dei er eit stykke stein. Dei som har vore i Petra i Jordan kan få litt flash back, men desse kyrkjene er frå 1200-talet og er ein del av ein vedvarande, rik og levande kultur.
Scout


Want to buy handicrafts in the mountains?





Gondar Fistula Clinic


Lalibela












Catherine Hamlin the mother of modern fistula surgery. 90 years old and still going strong.


3 kommentarer:

  1. Takk for at du deler reisen din med oss!

    SvarSlett
  2. et nydelig land, et nydelig folk og kjekt å se mange kjente steder fra ei vidunderlig tid. takk!

    SvarSlett
  3. Jeg har aldri vært i Afrika, men skulle jeg komme meg så langt noen gang, står Etiopia høyt på lista. Flotte bilder fra et facsinerende land med mye spennende kultur og historie!

    SvarSlett

Eg set alltid pris på kommentarar sjølv om eg ikkje får svart kvar og ein.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails