Sider

tirsdag 6. april 2010

Måser i vårløysing

Moseplassen har ein konkurranse gåande som heiter Frøken vårfryd. I går var vi i Drammen på besøk til syskenbarnet mitt og hennar familie. Barn skal luftast og mellom dissing/husking, balansering, pølser og skravling så gi desse måsene sigla avgarde nedover elva. Det var eit herleg syn. Diverre hadde vi ikkje supre kamera med så dette er tatt med ein mobil. 

Skvaldrande fuglar, lause isflak og ein spirande varme i lufta medan ungane endeleg kan finna leikeapparata som har smelta fram frå snøen, det er vår for meg.

4 kommentarer:

  1. Hurra for våren!
    Ser for meg måkene nedover elva... Hos oss har seg samlet seg masse svaner, vårtegn det også, og koselig helt til de inntar vår lokale lille strand.

    SvarSlett
  2. Herlig!
    Kjekt å segle slik, skulle gjerne ha sitti på den farkosten ja :)

    Kjempehyggelig at du er med på konkurranse

    SvarSlett
  3. Flott bilde! Så seiler vi på Mjøsa ;)

    SvarSlett

Eg set alltid pris på kommentarar sjølv om eg ikkje får svart kvar og ein.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails