Sider

mandag 27. juli 2009

Hentekjolen





No har det vore ein laaaang pause på bloggen, men som de kanskje skjøna ut frå siste innlegg så har eg vore i Addis, Etiopia. Eg har vore nede og henta heim dotter mi på 14 mnd. Trur nok at ulltrøyene til mamma kom godt med for det kunne vera rimeleg kalt på natta medan vi var der nede.

For å prova for meg sjølv og andre at eg er ei "skikkeleg" mor så hadde eg sjølvsagt strikka hentekjole til litjfrøkna. Eg hadde strikka 1 årsstorleik, men ho er nok berre ein 74 (9-12 mnd) så kjolen vart litt lang.

Utgangspunktet var eit mønster frå Mandarin barn

For storleik 1 år legg ein opp 328 masker og strikker diverse holmønster i 10 omgangar. Holranda som ein ser fleire stader på kjolen strikkast ved å strikka to saman og så gjera eit kast, strikka to saman og nytt kast. Det er ein omgang vrang på retta før holkanten, ein omgang rett over holkanten og så ein omgang vrang på retta. Så strikkar ein 24 omgangar med diverse holmønster før ein feller av ved å strikka to saman, strikk ei maske og så to saman. Så strikker ein til arbeidet måler 29 cm før ein feller av på same måte igjen. Då skal ein sitja igjen med 134 masker. Mellom desse omgangane der ein feller kan ein velja diverse holmønster eller flettemønster eller berre glattstrikk. Det vil uansett vera effektfullt dersom du lagar holkanten. Når ein har kome til 134 masker så strikker ein glattstrikk til arbeidet måler 37 cm. No deler ein av til ermehol ved å fella 1 m i kvar side slik at det vert 66 masker på framstykket og 66 på bakstykket. Fell til ermehol i kvar side (3,2,1,1,1) og strikk til ermehola måler 7 cm både på framstykket og bakstykket. Halsringinga byrjar ein med når ermehola måler 6 cm. Fell dei 14 midterste og så 2,1,1,1 i kvar side på annakvar pinne. Heil lengde på plagget er 48 cm.

2 kommentarer:

  1. Så fin! Eg har sett kjolen i det bladet, men din såg mykje finare ut:-) Herleg jente! Ho kledde kjolen, sjølv om han var lang.

    SvarSlett

Eg set alltid pris på kommentarar sjølv om eg ikkje får svart kvar og ein.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails